Busje huren voor wintersport (10 dagen)

Wij gaan met 8 personen op wintersport en willen een bus huren, met genoeg bagagerumte voor alle snowboards enz. kan iemand mij helpen waar ik dat het best kan doen, ik kan het niet vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Antwoorden (2)

Gewoon een kwestie van googelen toch?
Zie hieronder bijv. een advertentie die ik vond

Omschrijving
Wenst u met een groepje op trip / reis te vertrekken?

Dit is uw ideale oplossing...
Een nieuw mini-busje voor maximum 8 personen en met een ruime koffer.

Alleen maar voordelen:

- U deelt uw brandstof kosten door 8,
- U deelt uw peage kosten door 8,
- U kunt wisselen van chauffeur, waardoor u geen hotel halverwege hoeft te boeken en u sneller op uw bestemming bent,
- U hebt allemaal een overvloed aan plaats en beenruimte om het in de wagen comfortabel uit te houden.
- U zit gezellig met de hele groep samen in 1 wagen, de vakantie kan al beginnnen.

Deze wagen kunt u huren voor 85 euro per dag.

- Vanaf 7 dagen => - 10%
- Vanaf 15 dagen => -20 %

Beperkt tot 400 km/dag, vanaf dan met een meerprijs van 0.15 €/km.

Al deze prijzen zijn BTW inclusief.

De wagen is uitgerust met airco, parkeersensoren, gps, armsteun, geblindeerde ruiten, enz...

Wilt u weten of de wagen nog vrij is voor uw periode?
=> bel 0032 / 59 29 92 38
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.hertz.nl