Een tie-wrap eromheen doen, als je die er strak omheen doet is het lastiger en minder aantrekkelijk om ze eraf te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed zo, dan heb je meteen een mishandelingzaakje aan broek hangen.

Andere antwoorden (9)

Echte velgen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Je was me voor. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mij ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij echte velgen heb je geen wieldoppen nodig ;)
Aangifte bij de politie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie lichtmetalen velgen kopen! en als je daar geen geld voor hebt het moeten doen met de "echte" velgen.
Je kunt erop wachten dat ze dan wel gejat, dan wel verloren worden.
En als je in je auto rijdt ziet echt niemand dat je wieldoppen, dan wel mooie velgen of de standaard velgen hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vastzetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Met o.a. tie-wraps..
Is mij ook gebeurt,op klaarlichte dag nog wel! Vervelend wat je moet elke keer nieuwe kopen.

Ik heb mijn wieldoppen vastgezet met een klein ijzerdraadje, kost dan meer tijd om ze eraf te halen. En uiteraard aangifte bij de politie doen, voor de verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Worden ze ook daadwerkelijk gejat of vallen ze niet gewoon van je velgen af ?
Sommige velgen zijn dusdanig van vorm dat er bijna geen wieldoppen goed oppassen helemaal niet als er wielloodjes (wielzinkjes) op zitten.

Dan zul je wieldoppen moeten nemen die met de wielbouten/moeren vast zitten die vallen er niet af en zijn er ook niet makkelijk af te stelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dunne plastiek spanbandjes ze aan de zanten bevestigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook moertjes voor velgen/wieldoppen die een speciale sleutel hebben die je nodig hebt om deze eraf te draaien. Als je hier een setje van 4 van koopt kun je er op elk wiel een zetten en zullen ze er niet meer aankomen. Ik heb ze zelf ook :). Vraag er maar naar bij een garage in de buurt ze zouden redelijk makkelijk te krijgen moeten zijn, en niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tairips monteren