Wat is de perfecte auto voor mijn vader? De eisen staan in de beschrijving.

Het moet in ieder geval een auto zijn die momenteel 2ehands op marktplaats staat voor minder dan 5000,- check dit dus eerst! Het liefste wil hij een auto van het merk Audi, Mercedes of BMW, niet noodzakelijk. Hij wil in ieder geval GEEN Alfa Romeo. Dit zijn de eisen: Er moet een airco inzitten. Het bouwjaar moet 2000 of later zijn. Hij moet op diesel rijden, GEEN benzine! Hij moet gewoon goed in orde zijn, dus hij moet goed lopen, en geen rare geluiden maken ( hier en daar wat krasjes op de lak maakt niet uit ) het mag geen stationcar zijn, daar heeft hij een hekel aan! Er moeten minimaal 4 mensen inkunnen, maar het liefste vijf. Een armsteun voor zou leuk zijn, niet verplicht. Geen miniautotjes, hij heeft het liefst een wagen waarvan mensen zegen: wow, die rijd in een vette bak! En er
Moet kofferbakruimte zijn. Hij wil GEEN huurauto! Verder moet de auto zo goedkoop mogelijk zijn. Het liefste een auto met alles wat hierboven staat voor 2000,- dan een auto waar alles elektrisch is voor 5000,- oja, er moet stuurbekrachtiging inzitten. En een páár extra's zijn natuurlijk nooit weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ik ben iemand die erg graag kijkt naar auto's die lekker goedkoop zijn, beter nog, ik ben er dol op.

Nou heb ik even de moeite genomen je eisen door autoscout24.nl te halen en hier kwam ik mee.
Zie link
http://www.autoscout24.nl/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=9&mmvco=1&make=9&fuel=D&fregfrom=2000&pricefrom=1000&priceto=5000&kmto=100000&cy=NL&ustate=N%2CU

Je kan zelf ook lekker zoeken en wat eisen invullen, andere merken uitproberen.
Helaas doet de site van autoweek.nl het nu niet, maar probeer die later nog even, daar kun je voor 2e hands autootjes kijken en ook een hoop eisen invoeren.

Sccs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou eerder gaan voor Opel Vectra en Renault Laguna of zoiets....
Onder de 5000 euro voor de door u voorgestelde merken ,daar heb je echt bijna niks voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou met deze eisen er tien duizend bij bovenop gooien. voor dat geld kom je zowat nog geen renault tegen. ik zeg: zoekopdracht aanpassen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is niet te beantwoorden, iedereen kan zijn (of haar auto) anders ervaren, dus kan ik wel zeggen dat hij het beste af is met (_______) <--merk en type --> (_______) maar die wagen kan hij als een rotauto bestempelen.

Denk trouwens ook niet dat je vader een -perfecte- auto kan vinden voor dat geld en de eisen en voorkeuren die omschreven zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor dit geld heb je een oude bmw 5 serie, 530D, ongeveer 250.000 tot 300.000 km op de teller

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb er een gevonden voor je. veel opties, flinke velgen, waarmee menig jong lui naar de auto zullen kijken :P
http://www.autotrader.nl/auto/bmw/balkbrug/3qtnk/bmw-5-serie-530d-automaat-executive/detail/?zoekopdracht=prijs-van-5000-tot-5000|bouwjaar-van-2000