Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een pakketje ga opsturen via TNT heb ik dan perse een pakketzegel nodig of kan het ook met postzegels?

Toegevoegd na 44 minuten:
Het gaat om een pakket, niet om brievenbuspost.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kunt wel postzegels gebruiken, maar je moet al gauw 6,75 euro plakken, dus dan is een pakketzegel zeker zo makkelijk. Bovendien moet je toch naar het postkantoor om het af te geven,want een pakket past niet in de brievenbus
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ongetwijfeld kan het inderdaad wel met postzegels.
Alleen moet je dan heel veel plakken. Ze accepteren echt heel veel bij de post.
Zo had ik een keer een brief naar mezelf gestuurd met contant geld erop geplakt...dat kwam gewoon aan, en het geld was vervangen door een postzegel!

Andere antwoorden (5)

Je moet echt een pakketzegel hebben.
Postzegels zijn voor brieven, dus voor een pakket moet je een pakketzegel hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pakketjes die nog door de brievenbus kunnen, mag je ook frankeren met postzegels, op postnl kun je vinden hoeveel erop moet aan postzegels op het gewicht gebaseerd,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet een pakketzegel hebben, het is namelijk nog niet zo lang geleden dat de divisies van pakket en post gescheiden zijn. de pakketen vallen onder TNT Post en brieven e.d. vallen onder PostNL. Je dient dus ook een pakketzegel dan van TNT te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier op het service punt plakken we er gerust postzegels op.. Als het maar genoeg is en je het pakket niet wilt volgen via track en trace
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zelf weles zegels geplakt op n pakje en die doe ik dan zelf altijd in de postzak op t postkantoor.nooit afgeven aan de balie want dan persen ze het door n dun gleufje heen en als dat niet gaat moet je 6,75 betalen.
hopelijk hebben ze n postzak in je kantoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing