Hoe kom ik aan zo'n soort busje? En door wie laat ik die op deze manier verbouwen?

Ik zit net een film te kijken, en ik zie iemand met een cool computerbusje. Een redelijk groot busje ( gewoon te parkeren in een normaal vak ) met een normale voorkant, en dan een zwart gordijn waarachter de computerruimte. Het moet mooi groot zijn, maar niet zo groot dat het niet meer in een parkeervak past. Welk busje kan ik het best nemen, en door wie kan ik hem zo laten verbouwen dat het achterin een computerhok wordt? Dus iemand die een soort bureaublad kan inbouwen, stoelen kan plaatsen, en een accu kan inbouwen? ( weet niet of accu inbouwen mogelijk is, maar het zou fijn zijn als er stopcontacten inzitten ) Oja, de achterkant moet 2 deuren hebben, dus niet een soort kofferbak die omhoog open gaat. Niet noodzakelijk, maar het zou wel handig zijn. Het moet zo goedkoop mogelijk :) Maar natuurlijk betaal ik wel iets meer voor betere kwaliteit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ga naar een bedrijf waar ze campers bouwen in busjes.

http://www.aartcamperinbouw.nl/

http://www.bkscamperbouw.nl/

En zo zijn er veel bedrijven.
Zoek bij jou in de buurt en ga eens praten voor een offerte.