Mag ik naar mijn werk vliegen?

Als ik nou zo een ding koop (slechts $30.000) mag ik dan daarmee naar mijn werk vliegen? Of is er weer een wet die dat verbiedt? Geen last meer van files....

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=kLccl_NWDQE

Weet jij het antwoord?

/2500

Er was , niet zo lang geleden , een paraglider die een propellor op zijn rug had geplaatst . Dat was hier in Nederland . Hij ging lekker vliegen op geringe hoogte , maar hij werd uit de lucht gehaald en bekeurd. Na meerdere bekeuringen is hij er toen voorlopig mee gestopt. Want voor de wet was het een vliegtuig en dan moet je een brevet en vergunningen hebben . Dus het lijkt me dat dit ook voor jouw "luchtvervoermiddel" geldt.

We wonen in een land met zinnige en onzinnige regeltjes,dus als er nog geen wet is,die het verbiedt zal er toch wel een regeltje zijn dat het vliegen niet toestaat! De koeien zouden er van op hol kunnen slaan of zure melk geven! Gelukkig is de prijs geen bezwaar,kun je altijd nog andere leuke dingen doen!

Hier heb je inderdaad een vliegbrevet voor nodig. En eerlijk gezegd hoop ik dat dit nooit realiteit wordt. Ik wordt al kriegelig van de herrie van een helicopter boven de stad. Het is misschien wel leuk voor degene die het doet, maar niet leuk voor alle mensen die op dat moment in hun tuin van de weinige rust die Nederland nog heeft proberen te genieten. Zolang het geen herrie maakt (zoals een luchtballon), heb ik er geen problemen mee.

mijn buurtman henny van der most mag het. waarom jij dan niet?

Van mij mag je hoor, als je maar geen last veroorzaakt, gewoon doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100