Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk traject heeft minder files?

Ik moet donderdag van Breda naar Amsterdam. Aankomst rond 10 uur 's ochtends. Ik heb dit traject nooit gereden en weet niet waar de grootste files staan 's ochtends. Kan ik beter over Utrecht, Rotterdam of nog een andere weg rijden?

Ik wil er zo kort mogelijk over doen. Routeplanners houden óf geen rekening met de spits, óf ze berekenen alleen de route over Utrecht.

Toegevoegd na 33 minuten:
Ehm, volgende week donderdag! De 18e. Sorry voor onduidelijkheden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De routeplanner van de anwb houdt wel degelijk rekening met de "normale" files: http://www.anwb.nl/ Echter zijn de files niet in detail te voorspellen. Over het algemeen klopt het wel maar soms beginnen ze een half uur eerder of later. Shit happens. Er kan altijd wat gebeuren onderweg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja? Ik wist niet dat die ook files meenam. Deze stuurt me over Rotterdam en Den Haag, en scheelt ruim een half uur met reistijdverwachting.nl die me over Utrecht stuurde. Dat het korter is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over Utrecht staat er bijna gegarandeerd een file.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Over Utrecht is veruit de kortste route. Heel Nederland heeft nog schoolvakantie nu, dus het valt erg mee met de files. En áls ze er staan, is rond R'dam en op de A4 tot A'dam minstens zo veel vertraging als over de A27. Ik zeg: Utrecht!

Indien je bestemming vlakbij een station is en OV is mogelijk voor jou, kan reizen met Fyra een goede optie zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maak gebruik van Youpsa. Google t maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google het zelf dan even en geef echt antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag me af of dat 'binnenkort' vóór donderdag is...
Het maakt momenteel niet heel veel uit, ivm de bouwvak is het lekker rustig op de weg... Zeer weinig files.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, maar volgende week niet meer. Het is de 18e
Over Utrecht, sinds de snelweg verbreed is, zijn er weinig files, neem voor de zekerheid 45 minuten extra reistijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing