Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik als ik eind november 17 word meteen mijn rijbewijs halen?

Moet ik dan ook theorie lessen nemen? Hoeveel lessen in totaal ongeveer en hoeveel geld kost dit ongeveer allemaal bij elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je moet eerst je theoriecertificaat halen, dan kan je praktijklessen nemen en dan kan je op je 17e afrijden. Kost allemaal in totaal zo'n 1000 euro of meer als je extra lessen nodig hebt of een dure rijschool uitkiest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft je theorie niet te halen vóórdat je gaat lessen, als je het maar doet vóórdat je rijexamen gaat doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens,
Je moet in iedergeval je theorie behaald hebben voor dat praktijk examen doet.
In jouw geval:
Direct theorie (vanaf de start van de proef al vanaf je 16de)
Direct rijden (vanaf de start van de proef al vanaf 16,5 jaar)
Direct examen doen (vanaf de start van de proef al vanaf 17de jaar)
Dan tot je 18 de onder begeleiding.

Reken op ongeveer 40 uur aan rijlessen, waardoor je in totaal al snel moet rekenen op een euro of 2000
Kijk voor de 'íns' en 'outs' even bij onderstaande link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe of wat maar je mag toch pas rijden als je 18 bent of heb ik het nu fout
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Straks in Nederland (vanaf november) vanaf 17 , na het behalen van je rijbewijs en....tot je achttiende met één van de opgegeven en 'goedgekeurde' begeleiders.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing