Moet je in Scheveningen langs de boulevard ook 's nachts betalen voor parkeren?

De parkeermeters die in Scheveningen langs het strand/boulevard staan moet je die na middenacht ook gebruiken? Stel ik wil om 5 uur in de ochtend tot 9 uur op het strand met de detector zoeken moet ik dan ook parkeergeld betalen als ik dicht bij het strand wil parkeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Naar mijn weten kun je in de nacht gratis parkeren tot 9. 00 in de ochtend