actievoorwaarden
■de e-ticket Dagkaart is één dag geldig voor één volwassene en één kind tussen de 4 t/m 11 jaar in de 2e klas
■de e-ticket Dagkaart is alleen geldig in de periode van 20 juni t/m 21 augustus 2011
■geldig van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia
■met toeslag geldig in Fyra- en ICE-treinen
■niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs vs
■geen restitutie of omwisseling mogelijk
■op = op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt dat kaartje van de spoordeelweken?
Je moet het gebruiken samen met een geldig reisbiljet. dat hemakaartje is geldig. Antwoord is ja volgens mij.