Hoe haal ik mijn,ouders over om met EEN vriend naar een vriend van ons in orlando te laten vliegen

Hoi , ik wil graag met een vriend van mij naar een vriend in orlando vliegen in de kerstvakantie voor 2 weken ,
Alleen mijn ouders vinden het vliegen maar niks, (dat wij met zn 2en op zo'n vliegtuig zitten) hoe haal.ik ze over???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Je ouders willen altijd het beste voor jou en ze zijn bezorgd.
Dat is hun goed recht.
Probeer hun ook te begrijpen.
Als je een goede band hebt met je ouders en je onderbouwd de reden waarom je dat wil doen goed.
Denk ik dat jou ouders er heel anders over zouden kunnen gaan denken.
Succes ermee.
12 jaar geleden
Misschien kun je je ouders overtuigen door zelf een veilige overtocht bij elkaar te verdienen en tegelijk goede cijfers op school te halen. Als je dat voor elkaar krijgt zullen ze zeker overtuigd zijn dat je het erg graag wilt en het dus eigenlijk ook waard bent.