Is er een site waarop je internationale kentekens kan opzoeken?

Dan bedoel ik natuurlijk de kentekens van auto's, zodat je met het kenteken meteen het merk enzo weet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
73.4K

Het beste antwoord

Het antwoord is nee.
In België is de nummerplaat aan de eigenaar van de auto gekoppeld. In Duitsland aan het district waar de auto vandaan komt. In Frankrijk wordt wel het kenteken voorgoed aan een auto toegekend. Doch geen van deze landen publiceert dit op internet.

Nederland is dus de enige die de hele handel op internet pleegt te zetten en waar je voertuig-gegevens kunt ophalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dit antwoord beantwoord mijn vraag.

Andere antwoorden (4)

A: Oostenrijk
B: België
C: Cuba
D: Duitsland

zoiets??
check dan de bron

Toegevoegd na 3 minuten:
bij bron twee staat het er nog een stuk uitgebreider...

Toegevoegd na 1 uur:
owww....
bedoel je dat:P
dan kan je bijna al die informatie vinden op http://www.autoweek.nl/carbase.php
maar ook dat is waarschijnlijk net niet helemaal wat je zoekt...
...toch suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel dat je een kenteken in moet vullen, en dat je dan alle kenmerken van de auto te zien krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
net zoals met die reclame van even carspotten en je weet het. maar ik weet niet of dat internationaal is, denk het niet. Maar kan je in elk geval proberen, als je t geld niks uitmaakt.
ga naar google en typ dan rdw in! Bijde site van rdw kun je kentekens invoeren en dan zie je de bijbehorende gegevens van de auto!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zend je een linkje: Kijkgenot en sukses.
http://www.worldlicenseplates.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan vrij eenvoudig, alleen niet elk land biedt het aan. Voor Duitsland, België en enkele andere landen kan het wel via www.kentekencheck.nu/chassisnummer-check.php