Waar koop ik goedkope ruitenwissers voor mijn Mercedes vito? Bij Action verkopen ze alleen kleine modellen.

Ruitenwissers voor een mercedes vito

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..eh..kijk eens naar je avatar en dan naar buiten..:)
Portugal?

Antwoorden (8)

die kun je op de zwarte markten vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn vaak bij de lidl of aldi in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij Halfords daar verkopen ze alle merken ruitenwissers...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brezan gaami en halfords
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij een groter benzine station
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring is dat de goedkope ruitenwissers die je bij de action koopt nu niet bepaald tot tevredenheid hun werk doen.
Ik heb het een paar keer geprobeerd voor mijn volvo 850 en mijn V70 maar beide keren bleek dat deze ruitenwissers op de drukpunten hinderlijke strepen nalieten,herrie maakten en een korte levensduur hadden.
De ruitenwissers die ik bij Halfords kocht waren ook niet al te duur en deze voldeden prima.
Kwaliteit is bij een ruitenwisser toch net iets belangrijker dan de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kun je kopen bij de halfords of bij de bouwmarkten die verkopen ook ruitenwissers .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praxis ze zijn niet duur en werken goed.