Is een opel corsa van 2002 met 1.2 liter motor een betrouwbare auto in het algemeen?

Ik wil graag een opel corsa kopen, omdat die zuinig is en weinig weegt, maar ik weet niet of opel corsa wel een betrouwbare auto is. ik hoor van mensen dat opel een probleemauto is namelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Een opel heeft vaak last van roest!
Vooral in en rond de wielkasten en bodem.

Maar mocht je er 1 vinden die wel gaaf is en die goed onderhouden is, dan kun je er wel plezier aan beleven.

Maar ik zelf zou dan toch sneller op zoek gaan naar een VW polo van dezelfde leeftijd.

Opel heeft een goede reputatie in de auto geschiedenis, maar ik vind wel dat ze een beter product kunnen en moeten afleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt 2 soorten, 1, totaal verrot, 2 heel gaaf.
let goed op de dorpels en wielkaten, en de plekken waar de torsieveren en schokbrekers zitten.