Hoe kan ik zelf producten exporteren naar Engeland?

Ik wil graag 2 pallets slagroompatronen met een transporter naar calais rijden en met de veerboot naar engeland gaan naar mijn koper. Maar ik wil eerst weten wat je qua papieren of dergelijke bij je moet hebben of moet hebben geregeld voordat ik. Aar engeland kan gaan met 2 pallets slagroompatronen in mijn bus. En dit voor 31 december ivm brexit poespas.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
15K
tinus1969
3 jaar geleden
Bel de KvK. Mede ivm regels voor voedingswaren.
tinus1969
3 jaar geleden
Ik vrees dat dit niet meer gaat - UK is door de nieuwe Corona virus mutatie in lockdown.

Antwoorden (1)

Dat kan nu niet meer. Vanwege de mutatie afgelopen dagen zijn ook de veerboten verboden.