Waarom liggen er zo vaak schoenen langs de kant van de weg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
9.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet waar je woont maaruh....ik heb dat nog niet ervaren..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schoenen heb ik nog niet zo veel gezien.....maar handschoenen DIE liggen er veel.

Het beste antwoord

Een hele goede vraag en een groot mysterie.
Je kunt zelf helpen het mysterie op te lossen op de volgende website die hier speciaal over gaat:

Toegevoegd na 49 minuten:
En nog één:
http://www.oneshoediaries.com/
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

vergeten na een ongeluk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan van alles achter zitten:

- Een weddenschap met je vrienden, die naast je zitten in de auto
- Een vrachtwagen vol met schoenen die z'n lading langzaam verliest
- Agressie van een bestuurder (in een file, naar aanleiding van een persoonlijke tegenvaller)
- Een auto, waarvan de achterklep door een groot voorwerp open moet staan, terwijl er in de achterbak een paar bergschoenen staat (ik zie nl vooral bergschoenen op de weg liggen) en één van de schoenen valt eruit
- Iemand gaat met zijn motor over de weg en verliest zijn schoen
- Mensen die langs de weg lopen gooien hun schoenen over de scheiding van hun woongebied en de weg (geluidswal of iets dergelijks). (kan ook een weddenschap zijn).

Er kunnen hele levensverhalen aan zo'n schoen hangen (zoals aan elke schoen : P).

Dit waren slechts een paar ideeen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er ligt langs de A73 al twee jaar een sandaal van mij.
Ik ben letterlijk uit mijn schoenen gereden door een vrachtauto die over de vluchtstrook reed. Een schoen is later 50 meter verderop gevonden. De andere is nooit meer gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben als kind tot drie keer toe een schoen verloren door in een rijdende auto mijn benen buiten het raam te steken ; lekker relaxed op de achterbank . Okee, het waren instappers, maar wellicht is het één van de vele oorzaken van het mysterie ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha :-) ik zie het al voor me +1
Ik kan natuurlijk niet alle schoenen verklaren. Maar een vriendin die een tijdje psychotisch was, verloor om de haverklap een schoen. Sindsdien begrijpt ze waar een deel van die schoenen (meestal in de stad) vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om opgeraapt te worden door jou ;P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stopte op een parkeerplaats en deed even mijn schoenen uit omdat ze niet lekker zaten. Pakte achterin mijn slippers die heerlijk zaten. De schoenen had ik even op het autodak gezet.
Weggereden zonder ze er weer af te pakken!
Thuis pas ontdekt!
Als je dit verhaal combineert met alle andere verhalen die hiervoor zijn verteld valt het me eigenlijk mee dat er niet meer schoenen langs de weg liggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrachtwagenchauffeurs hebben hun schoenen vaak op een treeplank staan. Wellicht dat die er af kunnen vallen bij een slinger oid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt,omdat ze alleen niet vooruit komen.Ze hebben een inwoner nodig! Mocht je ooit een paar mooie herenschoenen maat 42 zien,neem dan kontakt op! IK zie vaak van alles langs de weg liggen,tot mensen toe,maar schoenen? Nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL