Wat is de beste navigatieapp voor de iPhone? (prijs/kwaliteit)

Ik ben op zoek naar een goede en betaalbare navigatie voor de iPhone met de zelfde specificaties als bv TomTom dus met stem etc. Weet iemand er een???!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (4)

Er is een gratis versie Navigon, doet het best goed, de beste naar mijn idee is tomotm +/- 100Euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Navigon is uitsluitend gratis als je een T-Mobile abonnement gebruikt...
Navigon, werkt snel en duidelijk, gratis versie van en veel gratis updates!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sygic, héél goed en goedkoper dan T.T.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Navigon is alleen maar gratis is je een abonnement bij T-Mobile hebt...