Nee dit is geen probleem, pas als hij harden dan 60/70 gaat, is het strafbaar.
Dit komt omdat er nog een paar km correctie afgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een probleem wanneer de cilinderinhoud groter is dan 49 CCM.
Snelheidsoverschrijdingen is geen probleem, maar als je gesnapt wordt wel kostbaar.
daarnaast, in je verzekeingspolis staan een aantal voorwaarden. kijk dat ook eens na.
J.v.d.L
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om problemen te voorkomen kan je met je bromfiets terug gaan naar de garage en de afstelling van de motor aan te passen zodat deze niet sneller kan dan de toegestane snelheid.

Ook al sta je met de bromfiets voor de garagedeur en politie controleert jou bromfiets op snelheid, jij bent en blijft daar verantwoordelijk voor.