Hoe kun je bij een snorfiets zien wanneer je moet gaan tanken want op de km-teller staat alleen hoe snel je gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als er geen tellertje staat, en ook niet op de tank, dan zal je het snel genoeg merken. Je kunt immers door blijven fietsen, je zou ook als je elke dag naar school of werk gaat bijvoorbeeld standaard op een bepaalde dag tanken wanneer hij leeg/bijna leeg is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon de dop eraf halen en kijken hoeveel er nog in zit.

Antwoorden (2)

staat er geen tank/benzine meter op?
Ze zeggen dat een snorfiets ongeveer 25 kilometer rijdt met 1 liter. Misschien kun je daar rekening mee houden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar wat er het vaakst gebruikt word als er geen meter is
is dat er in de tank/ benzine kraan een reserve vooraadje benzine zit.

dus als je benzine op is valt je brommer gewoon uit
dan kun je met je benzine kraantje op reserve stand zetten

en op dat laatste betje benzine kun je naar een tank station rijden