waar kan ik in Rotterdam het beste parkeren als ik naar de koopgoot wil?

en weet dan ook nog iemand de route naar de Primarkt , want men zegt dat ik daar echt eens moet gaan snuffelen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig is er in Hoofddorp ook een Primark, en daar is het parkeren goed geregeld en niet al te duur. Primark zit daar midden in het winkelcentrum.

Het beste antwoord

De Primark ligt in Rotterdam Alexander (niet dicht in het centrum). Indien je je auto parkeert in het centrum, dan kan je met de metro naar de Primark.
Hiervoor stap je op Beurs in de metro richt Nesselande of Binnenhof en stap je uit bij halte Oosterflank (dit duurt ong 20 minuten).

Volgens mij is er een parkeerplaats in de Aert van Nesstraat, dit is ongeveer 100 meter lopen van de koopgoot.

Toegevoegd na 1 minuut:
Metrostation Beurs ligt wel in het centrum, ook dicht bij de koopgoot. Dat heb ik genomen als uitgangspositie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, gisteren geparkeerd in de Aert van Nesstraat, en zo in de stad! Naar de primark zijn we niet meer geweest, de kinderwagen in de metro leek ons onhandig, en de dag was eigenlijk al veel te kort...Heerlijk gewinkeld!

Andere antwoorden (3)

Het slimste is OV naar Rotterdam. Anders parkeren bij een metro halte BUITEN de ring, of Transferium Kralingse Zoom. Vandaar met metro naar Koopgoot (halte Beurs) en Primark (halte Oosterflank)a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon bij de bijenkorf parkeren in de parkeergarage, kost wel wat! Dan sta je naast de koopgoot. Aert van nesstraat is dat geloof ik. Het kost iets meer geld dan de metro maarja dan sta je wel direct met je neus in de koopgoot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet tegen een wandelingetje opziet en je doet echt een dagje Rotterdam, parkeer dan op het Noordereiland. Dat is gratis en er is altijd wel een plekje te vinden. Als je de Willemsbrug overgelopen bent, ben je al bijna in het centrum.