Waar parkeren tijden Italia Zandvoort?

Ze geven aan Parking de Zuid maar ik ga met m'n zoontje van 4 en die kan niet zo ver lopen.
Wat is de beste manier om dichtbij het Circuit te komen en te parkeren???

En hoe laat moet je er zijn?

Heel vroeg, of wat later in de middag (14:00 bijv?)

Ik ga alleen even kijken, paar uurtjes, voor de sfeer.

(ik ga met de auto)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ik woon zelf in Zandvoort. Je kan natuurlijk op het terrein bij het circuit parkeren, en anders op het parkeerterrein aan de boulevard. Dit is natuurlijk wel betaald parkeren, maar daar ontkom je in Zandvoort bijna niet aan. Een optie voor gratis parkeren is parkeren in Zandvoort Noord en dan door de duinen langs Center Parcs naar het circuit te lopen. Maar ook dit is ongveer 10/15 min lopen, dus misschien iets te ver voor de kleintjes. Verder zou ik vroeg komen, ivm files en parkeerproblemen. En als je te vroeg bent kun je altijd even met de kinderen op het strand spelen, eventueel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo Beton,

Ik ga regelmatig naar de races op Zandvoort, en parkeer altijd op de parkeerterreintjes langs het strand.
Zorg wel dat je er voor 09.00 bent, anders staat het daar vol en ben je gewezen op de grotere parkeerterreinen en dan moet je een behoorlijk stuk lopen.

Succes en geniet ervan !
Leonard