Waar kan ik goede(goedkope) 4 wielen koffers kopen?

Graag van goede kwaliteit maar niet al te duur, gewoon een groot-middel maat. Kan zowel van internet als van de winkel gekocht worden. Kent iemand een goede?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Antwoorden (4)

Vorig jaar hadden ze bij de Action een prachtige 4-wielen koffer. Hij leek precies op de Samsonite maar was een tiende van de prijs.

Dus ik zou bij de Action en Hema gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb van de week 3 koffers gekocht op de korte hoogstraat in Rotterdam naast de laurenskerk klein winkeltje met allemaal koffers en die waren met 4 wieltjes.
Deze koffers had ik alle 3 voor €60.00 dat vond ik niet te duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eens naar de markt gaan, daar verkopen ze ook koffers op wieltjes van goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Action raad ik je aan! Daar heb ik vorige jaar mijn koffers gekocht, prima kwaliteit. En je betaalt heel weinig ervoor succes