Dan wordt ie nat.

En dan mag de eigenaar proberen, al dan niet met hulp, om hem weer op het droge te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het voor even is dan moet je iniedergeval je
benziene tank reinigen
de brommer laten droogen desnots cabarateur
droog feune bozie er uit halen endan een paar keer starten zonder boegie om het water er uit te pompen als het er in zit
en dan maar hoopen maar weet bijna zekker dat ie het weer doet dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zinkt hij tot de bodem om daar vervolgens te wachten tot men hem opdrecht oid.
duurt dat te lang dan komt er begroeing over de brommer .
het is niet verstandig om een brommer die in het water heeft gelegen op te knappen want aan de binnenkant van het frame zit geen beschermende laag tegen roest ,maar is wel nat geworden .
daar kun je niet bijkomen om te kijken of te behandelen .
het motorblok kan je gelijk wegkiepen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan raakt dat water vervuild. Gelukkig zit er niet heel veel olie in zo'n brommer en is een kanaal erg groot. Bij voldoende stroming is het binnen een paar dagen zo verdunt dat het niet meer te meten is. Alleen als de brommer in een kleine poel met stilstaand water beland heb je echt een probleem om dat weer schoon genoeg te krijgen voor de visjes en de kikkertjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan stopt de motor er mee.En dan zinkt hij,en dan zie je hem niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de eigenaar er nog op zit dan kan hij de brommer weer op het droge trekken . en zo niet dan wordt de brommer oud ijzer .