Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Amsterdam kentekenparkeren

Als je in Amsterdam je auto parkeert moet je je kenteken invoeren na ik dit heb gedaan word de bon geprint met mijn kenteken. Maar stel je voor ik toets mijn kenteken verkeerd in controleren Ze alle kentekens ookal heb je een bonnetje achter je raam? Of doen ze dit alleen bij parkeerplaatsen zonder bonnetjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
375

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ze controleren altijd, met dit nieuwe systeem ben je niet verplicht een kaartje achter je raam te plaatsen. Ze controleren altijd op kenteken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is (voorlopig) nog niet verplicht om je kenteken in te voeren. Dus als jij een bonnetje achter je raam hebt liggen, dan maakt het niet uit welk kenteken er op dat bonnetje geschreven staat.

Ik neem daarom aan dat ze het nu alleen controleren bij de auto's zonder bonnetjes achter het raam.

Als het straks wel verplicht is dan moet je wel echt het juiste kenteken invoeren. Misschien krijg je dan wel helemaal geen bonnetje meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel verplicht om het juiste kenteken in te voeren anders heb je gewoon een bekeuring, de hele binnenstad staat bijna vol van die nieuwe parkeermeters. Je ziet nog weinig meters waar je muntgeld in moet gooien. Dus zou als ik jou was opletten dat je je goeie kenteken invoert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed leest staat er onderin met kleine letters "Het is (nog) niet verplicht om je kenteken in te voeren. Als ik haast heb typ ik slechts een "A" om daarna snel mijn geld er in te gooien. Ik heb het nu over de parkeermeters waarmee je zooo irritant aan dat knopje moet draaien om langs alle letters van het alfabet te komen..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding