hoi waar kan ik voor een golf 2 1.6 gtd dieselpomp pakking halen? alvast bedankt

hoi mijn golf 2 uit 84 1.6 gtd lekt lichtelijk diesel en wou m zelf repareren en waar haal je zo.n setje met pakingen er voor alvast bedankt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Die kun je bij de VW dealer halen, bij een universele garage bestellen of bij Brezan kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is een goeie komt er van he als je nooit de autosloop uitloopt:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar een online shop of zo iets waar ik t goedkoper kan halen want heb wel ff een tijdje op internet lope zoeken maar niks kunnen vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je niet online doen. En anders kijk je op Carparts.nl
Probeer het eens bij BM-onderdelen ;)

Zie link. Het telefoonnummer staat erbij, dus kun je het meteen vragen als je wil :)