RDW stuurde een brief dat ik een auto bezit die niet verzekerd is maar ik heb nog nooit die auto gezien wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Het beste antwoord

Kijk even op de site van de rdw (www.rdw.nl) wellicht dat je nu al gerust gesteld kan worden met eventuele informatie die je verder kan helpen. Hier kan je ook een online formulier invullen met je vraag. Op die manier heb je alles op papier en dan kan je bewijzen dat jij je best hebt gedaan om dit misverstand op te helderen. Ik weet uit ervaring dat je een callcenter aan de telefoon krijgt. Als je belt vraag dan om een ervaren iemand die je kan helpen.

Als je er achter komt dat iemand misbruik heeft gemaakt van jou gegevens dan zou ik aangifte doen bij de politie zodat de auto die op jou naam staat opgespoort kan worden.

Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Contact opnemen met de rdw en vragen hoe ze erbij komen dat die auto op je naam staat.Ik neem aan dat je ook geen wegenbelasting betaald voor die auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van morgen direct de RDW te bellen en te schrijven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was ik ook van plan
Meteen contakt opnemen met de RDW natuurlijk. Met zulke fouten moet je niet wachten. I

k kreeg een keer een stemkaart voor iemand anders op mijn adres en nam meteen contact oppmet het stadhuis. Ik hoorde toen van de gemeente dat die iemand zich op mijn adres had laten inschrijven. Daardoor moest ik ook meer gemeentelijke belastingen betalen. Het was wel duidelijk dat die inschrijving fake was omdat ik meteen reageerde toen ik de stemkaart ontvangen had. Heb het teveel betaalde dus terug gekregen.

Als jij wacht krijg je zometeen een boete wegens een onverzekerde auto en moet je ook wegenbelasting betalen.