Waarom stopt de Intercity wel in buitenwijken van steden maar niet in veel grotere dorpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

omdat de mensen die in de buitenwijken wonen vaak in de stad werken en bij dorpen is dat niet zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

anders moet de intercity veel te vaak stoppen en het is een keer zo afgesproken, anders is er geen verschil meer tussen een intercity en een stoptrein! ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom al die '!' ?
Stopplaatsen zijn op basis van in en uitstappers en mogelijkheden binnen dienstregeling. Hilversum was jaren Intercity station. Maar verloor deze status begin 90. Pas na een uitbreiding van sporen en perons is het weer een intercity station.