ik zag ze weer rijden, 5 auto's met blauwzwaailicht mercedes en landrover zat ertussen? wie zijn het? hele belangrijke mensen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke plaats?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Madurodam. Het zullen wel tuinkabouters zijn geweest, op weg naar een molshoop.

Antwoorden (4)

Zie ze regelmatig rijden.
Kunnen van de regering zijn maar ook koninklijk huis.
In ieder geval mensen die beveiliging behoeven.
Woon zelf nabij de splitsing van de a4 en a44.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zijn hoogst waarschijnlijk de militairen van de koninklijke marechaussee hoog risico beveiliging of dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit is het AT. Of ook wel arrestatieteam of blauwe baret!

Vaak rijden die in deze auto's.
Een kijkje nemen in hun dagelijkse werk? www.arrestatieteam.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geert Wilders?
Kwam het setje laatst ook tegen, tenminste als jij ze zag omgeving Rotterdam / Den Haag, met GW op de achterbank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat kost een hele hoop belastingcenten..sorry..kon het niet laten..:-P