Wat kost het goedkoopste treinkaartje retour Tilburg-Antwerpen en moet je reserveren voor het traject Roosendaal-Antwerpen?

De NS-planner geeft wel de tijden weer, maar niet de kosten!
Moet je voor de "gewone" trein reserveren voor het traject Roosendaal-Antwerpen? Hoe zit dat met de Fyra en de Thalys (en qua kosten)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Ik was vanmiddag je vraag al aan het beantwoorden, maar toen was deze site plotseling een tijd uit de lucht...
Per gewone NS-trein kost een dagretour 2e klas (zonder kortingskaart) 19 euro 60. Zie afbeelding: 9.37 uur vertrek uit Tilburg, 21 uur vertrek uit Antwerpen.

Ga je met de Thalys heen en per gewone trein terug, dan betaal je voor een retour 76,60 euro. Per Thalys heen en terug (dagretour) kost 122,40 euro. Voor de Thalys moet je wél reserveren.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor Roosendaal-Antwerpen moet je niet reserveren,voor de andere wel.
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Weet je ook iets van de kosten voor traject R-A enkele reis of retour?
fremar
13 jaar geleden
volgens mijn dochter iets van 6à7€ enkel
Op de Hispeed site van de NS kun je vinden wat je zoekt, ook als je een gewone trein neemt die elk half uur vanaf Roosendaal vertrekt. Daar staat ook de prijs. Vanaf Roosendaal kost een retourtje Antwerpen ongeveer € 17,--, meen ik

Toegevoegd na 12 minuten:
nog eens gekeken voor je, maar nu zie ik een heel ander bedrag staan als ik vanaf Tilburg zoek.
Zou je naar het station kunnen gaan en aan het loket vragen hoe duur het is en waar je het kaartje kunt kopen.
Bronnen: