Wat voor opties zijn er om een autokras te verwijderen?

Maat van me heeft een polo blue, en was ergens gaan eten. Toen hij klaar was met eten had iemand "dik" gekrast op zijn motorkap zie afbeelding. Wat voor opties zijn er om het weg te halen? En helpt zo'n pen dat krassen verwijderd echt??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Alleen als je nog geen wit in de lijn ziet is het er uit te poetsen. Dit ziet er uit dat het gespoten moet worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vaak kun je een kras er goed laten uitpoetsen door een professioneel poetsbedrijf. Als je in de buurt van Bergschenhoek bent moet je eens langs carclean gaan. Dat is een specialist op autocleanmiddelen.

Die stiften werken niet. Ze vullen de kras op met een waslaagje, maar bij de volgende wasbeurt is de kras weer terug.
paulus811