Quad zonder papieren. Zie omschrijving.

Ik heb een quad; Suzuki lt-f 160. Maar ik heb er geen papieren bij en ook geen bewijs dat hij van mij is. Hoe kan ik hem op papier zetten? Hij heeft geen kenteken en is niet verzekerd. Ik wil alleen een papier dat bekend maakt dat de quad van mij is met de merk model serie nr enz. Hoe kan ik dit doen?(hij is niet gestolen, gekocht van marktplaats.) en ik wil hem niet verzekeren of kenteken erop zetten. Gewoon een off-road quad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
3.1K

Antwoorden (2)

Als je via Marktplaats gekocht heb heb je toch een bewijs dat je betaald hebt, of e-mail wisseling of iets dergelijks. Dat kan je als bewijs nemen.
Wel raar dat je er geen enkele papieren bij hebt gekregen. Hoe weet je dan zeker dat hij niet gestolen is?
Het riekt naar onraad......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kan doen is, om nog even een aankoopakte te stellen. Hierin vermeld je gegevens van de quad, zoals merk, type en kleur etc en tevens vermeld je de aankoopgegevens zoals betaalde prijs, aankoopdatum ect en dit laat je ondertekenen door de verkopende partij. Meer heb je eigenlijk niet nodig qua eigenaarspapieren.

Om zeker te zijn dat je quad niet gestolen is, kan je het framenummer zelf checken op internet via de site www.stopheling.nl
AlphaLimaSierra