Hoe kom ik aan een handleiding van een Setra S215HD

Wij hebben op het werk een Setra S215HD uit 1994, maar helaas zonder handleiding. Nu is deze wel te verkrijgen nog in het Zweeds, maar daar zitten wij niet op te wachten, om maar te zwijgen van het kostenplaatje... Voor een dergelijke Zweedse uitvoering wordt zonder blikken of blozen een bedrag gevraagd van boven de 40 euro... Dit moet toch goedkoper kunnen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Ha, die RonL;

Probeer eens een andere eigenaar op te sporen en vraag of je zijn exemplaar mag fotokopieëren of inscannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Setra is tegenwoordig een onderdeel van de Daimler Chrysler groep.. wellicht kan je kun een mail sturen, als ze echt voor de service gaan dan sturen je ze deze zo toe. Maar.. het kan ook maar zo dat de bouwer van het interieur een geheel andere fabrikant is. Dan heb je natuurlijk weinig aan de carrosseriebouwer.
Je kan het ook nog eens proberen bij liefhebbersclubs (wellicht uit Duitsland).