Ik gisteren een product online bestelt. Hij is te traceren met TNT, maar ik heb niks binnen gekregen?

Ik heb dus gisteren een product gekregen, op TNT Traceren staat dat het product al is afgeleverd, ik heb het product echter niet ontvangen. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even bij de buren informeren of daar een pakket voor jou is afgegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijg je dan niet een briefje met dat het daarin staat dat het pakket bij de buren ligt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. je kan zelfs een handtekening zien, maar k'heb geen flauw idee van wie die handtekening is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@cupnoodles: dat hoort wel, maar het is mijn ervaring dat er wel eens bezorgers zijn die dat vergeten. Overigens: bij een zending waar voor getekend moet worden (dat was blijkbaar zo als je de handtekening kan zien) mag het niet zomaar bij de buren afgegeven worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het traceren van paketten bij TNT stelt niet veel voor, ik heb meerdere keren een pakket niet binnen gekregen terwijl ik via internet zag dat ze bezorgd waren. Daar moet je dus niet veel van aantrekken.
Het is niet zo dat de bezorger een bevestiging stuurt wanneer ie iets heeft bezorgd.

Het beste antwoord

TNT geeft vaak pakketten af bij buren.
Als je foute buren hebt dan ben je je spullen kwijt en TNT doet er dan niets aan.
Komt vaker voor.
Maar als ze het bij de buren hebben afgegeven moet jij een briefje in je brievenbus hebben waarop staat bij welke buur ze het hebben afgegeven.
TNT moet jou een afschrift hiervan kunnen geven.
Bellen en blijven bellen en ook de afzender aanspreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft de TNT een foutje gemaakt.
Je moet contact opnemen met de verzender en melden wat er aan de hand is.
Zij zijn de opdrachtgever aan TNT dus zij moeten op hun beurt weer aan de bel trekken bij TNT.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rare min, dit klopt helemaal. De verantwoordelijkheid van de leverancier (het bedrijf waar je hebt besteld) houdt niet op wanneer ze het pakket meegeven aan TNT, maar pas zodra je het in handen hebt. En je hebt het niet in handen gekregen. Het is dus de verantwoordelijkheid van de leverancier om ervoor te zorgen dat je het alsnog krijgt. Hoe ze dat uitvechten met TNT is hun probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet juist SuzyQ. Alleen de geadresseerde kan bij TNT informeren waar het pakket blijft. Dit is een bekend misverstand. Als je als verzender TNT belt over zoiets zeggen ze dat degene voor wie het bestemd is een formulier moet invullen, waarna ze uit gaan zoeken waar het pakket is gebleven! De leverancier/verzender heeft een ingescand bewijs met een tracktrace code, zodat die kan bewijzen dat het pakket verzonden is. Daarna ligt de verantwoordelijkheid dus bij TNT, en bij de ontvanger die zegt niets ontvangen te hebben.