Waar kan ik spullen uit China bestellen zonder verzendkosten?

China is goedkoop maar grote bedrijven sturen gewoon vrachtschepen om hun spullen op te halen, dat kan ik niet. Kan dit ook makkelijker met weinig of zelfs geen verzendkosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn erg veel sites die zonder verzendkosten dingen verzenden. Dealextreme is er zo een, maar ook veel Chinese handelaren op eBay verzenden gratis. Op eBay kan het ook zijn dat de kosten voor het product heel erg laag zijn (bijv. 1 euro ipv 4) maar dat de verzendkosten op 3 euro neerkomen. Dan betaal je dus evenveel als zonder verzendkosten, maar ze doen dit om hoog in de ranglijst te staan als mensen sorteren op 'Laagste prijs bovenaan'. In de bronnen staan een aantal sites. De eerste 2 sites hebben (vind ik) al een compleet aanbod aan gadgets en dergelijken hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet wat voor spullen je wilt bestellen, maar http://www.focalprice.com/ rekent geen verzendkosten. Ook op Ebay kun je veel spullen kopen die gratis verzonden worden.

Toegevoegd na 35 seconden:
http://www.dealextreme.com/ is er ook zo een.
bamibal
13 jaar geleden
Bij de Chinese winkel bij jouw in de stad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En had je dan het idee,dat je dan geen transportkosten betaalt?