In november mag ik rijlessen nemen omdat ik dan 16,5 jaar wordt, maar mag je als ik dan 17 ben ook in Zweden en Duitsland rijden onder begeleiding?

Hier hebben dezelfde regeling geloof ik? En hoe zit dat in andere europese landen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

In landen die een vergelijkbare regeling hebben, geldt die alleen voor inwoners van dat land die rijden onder begeleiding van iemand met een geldig rijbewijs van dat betreffende land.
In jouw geval: nee dus.