Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan de brandstof 'op raken' door de problemen in Libië?

Ik stond vorige week bij de shell en tot mijn verbazing was de shell v-power uitverkocht. De medewerker vertelde mij dat dit kwam door de problemen in Libië. Kan het zo zijn dat als de problemen aanhouden in Libië dat we niet genoeg brandstof geleverd krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
421

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat "op raken" is voorlopig nog lang niet aan d orde gezien het feit,dat Shell pas nog een nieuw "veld" heeft aangeschaft om te boren. Dat een bepaald product op is - in Uw geval V-Power- is gewoon toeval. Dit kan betekenen,dat men de voorraad van dat product niet goed in de gaten heeft gehouden en/of te laat is "besteld " om af te leveren.

Hier kunt U als U op ENERGY drukt zien ..wat de huidige stand van zaken is over de hele Wereld !

http://www.joshuaproject.net/world-clock.php

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Kirry;

Libië is weliswaar een belangrijke olieleverancier, maar de markt is groot genoeg en de voorraden zijn dat ook. Ook tijdens de eerste Golfoorlog stagneerde de aanvoer van olie uit Irak, ook een grote speler op die markt, en is in West-Europa het wegverkeer er niet door komen stil te staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die onrust daar is gewoon een exus voor nederland om de prijzen om hoog te gooien.
er is wel onrust maar dat heeft geen effect op de brandstof.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding