Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ver spuit een tankslang ?

Ja hoor, ik moest weer eens tanken. Elke keer denk ik het weer. Als ik nu die tankslang pak en gewoon ff lekker iemand kletsnat ga spuiten. Hoe ver kan ik dan spuiten met de tankslang ? Ik durf het nooit haha maar het blijft een try-before-you-die.

Hoeveel meter spuit de benzine als ik de tankslang vol ingedrukt hou. Wat is de max ? Dus gespoten in een hoek van 45 graden.

Toegevoegd na 1 uur:
Zucht...
Nee, Natuurlijk ga ik niet echt iemand nat spuiten met benzine.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uh oh, doet me denken aan een aflevering van een enge serie, waar een vrouw natgespoten werd met benzine, en vervolgens in de fik werd gezet! oppassen dus ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik rook niet =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benzine is best heel giftig dus laat het uit je hoofd!!! Die voor truckers gaan nog veeel harder..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha! Ik was een in Irak, en toen koste daar de benzine slechte (bijna) 1 eurocent per liter! Het drinkwater was er duurder.. De tank van de touringcar waarmee we reisden spoelde tijdens het tanken zo rijkelijk over dat we ons werkelijk de ogen uit het lijf keken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wortelcake....... fijn dat je het even vermeld hier, want ik denk dat niemand hiervan op de hoogte is (het is een theoretische vraag, geen geniepig plan!!!) robinnoval.
zolang de vonk maar niet over springt, dat kan ook zonder sigaretje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel een vuurtje ervoor houden he (DUS NIET DOEN)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik moest een keer een jerrycan vullen dmv een grote trechter, dus kon ik goed zien hoe hard de straal was. Dit viel echt reuze mee, ik denk dat ze ervoor gezorgd hebben dat de druk net zat is om de benzine door de slang te voeren. Ik denk dat je maximaal een meter ver komt! (als je hem in een hoek van 45 graden houdt dan) maar dit zal ook wel per tankstation verschillen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan verschillend zijn bij een pomp slang ( tankstation ) is de druk laag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet zo hard. Je gaat je doel missen zelfs als je de hogedruk-knop (voor vrachtwagens) gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding