hoe hoog is de boete

Hoe hoog is de boete als je over de paralelweg van maxis naar diemen rijden zonder een ontheffing hiervoor?

Toegevoegd na 14 minuten:
Dit betreft een weg waar je zonder ontheffing niet over mag rijden met ongeacht wat voor voertuig, straatnaam/wegnaam is mij niet bekend, betreft dus de weg naast de a1 van maxis Muiden naar Diemen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Kijkende naar de informatie op http://www.boetes.nl/boetes.php?intHoofdcategorieID=1&intMainID=5&intSubID=49 denk ik dat dit valt onder het "Niet rijden op de daarvoor bestemde rijbaan", en dan is de boete € 90,00. Hetzelfde bedrag wordt ook gerekend voor rijden op de busbaan, wat vergelijkbaar is.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
60 euro boete voor het negeren van een inrijverbod of negeren verplichte rijrichting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet zeker of ie erbij staat maar je kan met de app '' boetebase '' van allerlei boetens vinden ( hij is gratis ) succes ;]