waarom stopt een knipperlicht van een tractor niet automatisch als je weer rechtdoor rijdt?

bij een auto gaat je knipperlicht vanzelf weer uit als je weer recht rijdt, bij de tractors waar ik mee gereden heb is dit nooit het geval...hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Bij oudere auto's is het ook niet altijd zo. We hebben heus wel eens achter een auto gereden die kilometers lang aankondigde dat hij wilde gaan afslaan.
Misschien gaat het knipperlicht bij nieuwe tractors ook wel uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is volgens mij ook bij nieuwe trekkers zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die waar ik nu mee rijd is een case maxxum van 10 jaar oud...
ItisILeClerc
13 jaar geleden
dat heeft niet met de ouderdom van de auto te maken, maar met de ouderdom van de bestuurder
Dat komt gewoon door de schakelaar en de stuurkolom.In de nieuwere zit de schakelaar tegen de stuurkolom.En daarin zit een pennetje wat zodra het stuur weer in de rechtuit positie gedraaid wordt de schakelaar terug zet in de middenstand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De schakelaar zit tegen de stuurkolom, dus dat kan het niet zijn, er moet een andere reden zijn denk ik...