Scooter start nietmeer

Ik had laatst mijn tank helemaal leeg gereden, toen had ik hem weer bijgevuld, maar hij start nietmeer...
Ik heb me bougie al schoongemaakt maat dat gelote niet. Als ik kick komt er af en toe een soort explosie uit mijn uitlaat..
Weet iemand hoe ik mijn Aprilia SR weer kan fixen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (3)

Misschien de benzinefilter eens goed schoonmaken/vervangen. Het kan zijn dat er troep/bezinksel in is gekomen die onder in je tank lag. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er vuil in je tank heeft gezeten,nu je dus je tank hebt leeggereden zit er waarschijnlijk vuil in het benzinefilter onder je tank,bij tank kraantje,en met een beetje pech zit er ook vuil in de carberateur,of heb je al een injektie systeem,want die heb je ook van aprilia.haal eens het slangetje los en kijk of er benzine uitkomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan het volgende zijn:
- vuil in sproeier
- membraanklep scheef
- ontstekingsprobleem
- te rijk mengsel

Probeer hem eens te starten zonder luchtfilter, als hij het dan wel doet schroef je hem er weer op. Als hij dan uitvalt is je mengsel niet goed.
Succes