Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Scooter start nietmeer

Ik had laatst mijn tank helemaal leeg gereden, toen had ik hem weer bijgevuld, maar hij start nietmeer...
Ik heb me bougie al schoongemaakt maat dat gelote niet. Als ik kick komt er af en toe een soort explosie uit mijn uitlaat..
Weet iemand hoe ik mijn Aprilia SR weer kan fixen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien de benzinefilter eens goed schoonmaken/vervangen. Het kan zijn dat er troep/bezinksel in is gekomen die onder in je tank lag. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er vuil in je tank heeft gezeten,nu je dus je tank hebt leeggereden zit er waarschijnlijk vuil in het benzinefilter onder je tank,bij tank kraantje,en met een beetje pech zit er ook vuil in de carberateur,of heb je al een injektie systeem,want die heb je ook van aprilia.haal eens het slangetje los en kijk of er benzine uitkomt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan het volgende zijn:
- vuil in sproeier
- membraanklep scheef
- ontstekingsprobleem
- te rijk mengsel

Probeer hem eens te starten zonder luchtfilter, als hij het dan wel doet schroef je hem er weer op. Als hij dan uitvalt is je mengsel niet goed.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding