Kan ik de postzegels die voorbedrukt staan op een verhuiskaart eraf knippen en opnieuw gebruiken?

Het zijn dus geen postzegels maar wel geldig als postzegel als je de verhuiskaart stuurt. Kan ik deze uitknippen en op een gewone kaart plakken?

13 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Toen je de verhuiskaarten kocht, heb je gewoon het recht gekocht om een kaartje te verzenden. Het maakt TNT post verder niet uit of dat een verhuiskaart is of een gewoon kaartje. Kan ook op een brief, met evt. iets bijplakken, of pakje.
Het zegeltje op een verhuiskaart heeft gewoon een waarde en hoe je die waarde verder gebruikt is niet van belang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Dank je Mesher!