maak eens in alle 3 een proefritje. dan wijst het zich vanzelf, welke auto het beste bij je past.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Voor het gemak: Polo
Als je houdt van een tempramentvolle auto waar je lekker in kan sturen: MiTo. Hierbij kan je het ook nog maken om er 18 inch lichtmetaal onder te zetten want bij een Polo of een DS3 is natuurlijk geen gezicht.
DS3 laten we maar buiten beschouwing, in feite is dit natuurlijk gewoon een C3 en past niet in deze rij. Succes met je besluit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van smaak, mate van benodigde representativiteit, regels van bedrijf etc. De Polo is altijd goed, maar wat saai en behoudend imago, maar ook degelijk! Ds3 is gepimte c3, en daardoor nu even hip, maar erg onderhevig aan tijd, modebeleving. De mito is de lekkerste rijauto en eigenzinnig en aparter.