Wie heeft een overzicht van alle KLPD voertuigen met kentekens en hun registratienummers? (ivm maken van vtgn schaal 1:43)

Ivm modelbouw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, dienstgeheim

Antwoorden (2)

De KLPD houdt de eigen kentekennummbers bij. Zij hebben dus een dergelijk overzicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet lukken. Tot de KLPD behoren ook de DSI (Dienst Speciale Interventies), De DKPD (Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging) en de DSRT (Dienst Specialistische Recherche Toepassingen)
De kentekens van hun voertuigen worden niet openbaar gemaakt.

Toegevoegd na 35 seconden:
DKPD moet zijn DKDB
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
De diensten, die jij noemt, rijden dan weer niet in opvallende dienstvoertuigen. En voor het schaalmodel wil TS lijkt me juist wel een opvallende wagen gebruiken.