Kan je in Chania (Griekenland) een auto huren voor 4 personen in augustus 2011 als je dan al 1 jaar je rijbewijs hebt, maar nog geen 21 jaar bent?

Ik ga namelijk met vrienden op vakantie, en Chania leek ons wel wat. We vliegen er naar toe, maar hebben dan geen auto. Een auto zou wel handig zijn.
Het gaat hier om 1 persoon die dan rijdt, aangezien de andere nog niet langer dan 1 jaar het rijbewijs hebben. Echter, deze persoon is nog geen 21.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Helaas moet je in Griekenland 21 jaar zijn en een jaar een rijbewijs hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is afhankelijk van de verhuurder en de leeftijdsgrens die hij hanteert.