Als er wegwerkzaamheden gaan plaatsvinden op een weg naast een school, hoe word de bereikbaarheid dan geregeld?

Er komen hier elke dag busjes. dus niet echt kinderen die met de fiets komen, maar bijna allemaal taxi's.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

dan mogen de kinderen frisse lucht snuiven en naar school lopen van de plek die nog wel bereikbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar kunnen school alsook gemeente je meer over vertellen....! Ook de betrokken taxi-bedrijven zullen je kunnen vertellen hoe het in z'n werk zal gaan.