Ik ben op zoek naar 2 vliegtuigtickets naar Canada, maak niet uit waar in Canada maar het liefst Vancouver. vertrek ergens in augustus.

Maar waar kan ik deze tickets vinden ? Ik snap niks van al die reisbureausites dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

2 tickets volwassen naar Vancouver vanuit Amsterdam/of London/Parijs ergens in de buurt van Nederland in ieder geval. Ik wil gaan vliegen naar Canada rond 10 Augustus.

Wie kan mij helpen !??!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

De site http://www.vliegtarieven.nl
is niet echt moeilijk te begrijpen.

Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden:
http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets
http://www.expedia.nl/Vliegtickets

En dan nog een extra tipje van een ervaren reiziger:
Kijk welke maatschappijen de goedkoopste tickets aanbieden op de hierboven genoemde sites, surf dan rechtstreeks naar de genoemde maatschappij en kijk wat voor een prijs je krijgt als je daar op dezelfde datum/bestemming zoekt, kans is groot dat je dan nog net iets voordeliger uitbent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je (nog) niet zo bedreven bent in het zoeken en boeken via internet of onbekend bent met vliegreizen, is het misschien beter om bij een reisbureau je te laten adviseren en daar te boeken.
Er zijn online erg veel mogelijkheden maar hierdoor ook erg veel zaken waar je goed op moet letten (directe vlucht of niet, vertrekt en aankomsttijden, welke luchthaven, toeslagen, etc). Dus laat je bij een reisbureau helpen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen ben je dan vaak wel een heel stuk duurder uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit buiten Europa zelf geboekt. Normaals gebruik ik altijd gewoon easyjet of cheaptickets maar daar kon ik voor buiten Europa geen wijs uit worden dus die zullen ze wel niet hebben. En een reisbureau is echt 2 á 3 keer het dubbele als het niet meer is.
Utrecht
13 jaar geleden
Duurder is een reisbureau zeker. Maar als je (beginners)fouten maakt door bijv. onder je roepnaam te boeken of niet de meisjesnaam, of per ongeluk een overstap overnacht, ben je nog veel verder van huis. Maar goed, als je Easyjet al zonder kleerscheuren hebt overleefd, moet het wel lukken om zelf via internet een ticket naar Canada te boeken.
Je moet weten wanneer je wilt (heen en terug) en naar welke stad/luchthaven.
Zelf zoek ik eerst via een aantal verschillende sites (bijv. expedia.nl, tix.nl, vliegwinkel.nl, cheaptickets.nl) en ga dan rechtstreeks op de website van de luchtvaartmaatschappij de gevonden vlucht boeken. Dat scheelt vaak veel extra toeslagen.
Eenvoudig :

- Ga naar KLM.nl
- vul in bij vlucht boeken :
. van Amsterdam
. naar vancouver
(als je de eerst letters intypt, vult hij de rest automatisch aan en kan je selecteren)
- vul de correcte datums in
- druk dan op zoeken

De prijs ligt rond de 1000 eur per persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat stom, ik zit heel moeilijk bij D-reizen ed te doen. gewoon KLM.nl. argh. frustrerend. BEDANKT !
Utrecht
13 jaar geleden
maar misschien is Air Canada wel veel goedkoper. Daarom is rondkijken op vergelijkingssites toch handig.
Als de kosten je niet interesseren had je ook naar het reisbureau kunnen gaan.
heb je toevallig een reisburo zoals D reizen of een andere in de buurt, die rekenen allles voor je uit, zoeken de goedkoopste en boeken hem voor je, het enige wat je hoeft te doen is betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij www.vliegtickets.nl kan je het zo regelen