Wie weet een voertuig waarmee als je 16 bent mee kunt rijden

Ik heb het niet over een scooter maar over bv een tractor of een unimog. Kan ik zelf iets bouwen of kopen het liefst of 4 wielen en onderdak en legaal. Ongeveer 1000euro mininum snelheid 25km per uur

Weet jij het antwoord?

/2500

zon brommobiel. lijkt op een auto maar max snelheid is 45 km.

je kunt je trekker rijbewijs halen en dan mag je een unimog rijden mits deze als landbouw voertuig geregistreed staat of welk ander landbouw voetuig(maar unimog rules)er zijn voor rond de 1000 eu soms best wel opknapperts te koop en aangezien er geen keurings plicht is kun je ekker crea bea iets moois maken als je een frame met motor hebt je kunt trekker rijbewijs in google in toetsen voor info soms zie ik ook waar ik woon een grote 4wd jeep met landbouw kenmerken rijden hier waar van ik vermoed dat de eigenaar die ook als zodanig gekeurd heeft maar hoe dat zit zou je eens bij het rdw uit kunnen zoeken ik heb ooit de grootste lol gehad met een oude 411 koste toen 700 gulden die van een strand jutter was geweest er rijd nu nog een boer mee in het dorp van mn vader

je mag met een brommobiel rijden als je 16 bent, alleen moet je wel je bromfietscertificaat hebben. een tractor mag je ook rijden, maar op de openbare weg moet je daar ook een tractorcertificaat voor hebben ben ik bang

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100