Is er een betrouwbare manier (niet TNT) om kaartjes met waardebonnen naar mensen te versturen?

Is er een manier om kaartjes te versturen naar mensen zonder van TNT gebruik te moeten maken?

Ik heb al voor de tweede keer via TNT een kadobon opgestuurd naar iemand in ee kaartje waarna ik te horen kreeg dat ze die niet ontvangen hebben. Eerder heb ik al gehoord dat kaartjes zonder inhoud die ik stuurde niet aankwamen.

Het schijnt in de TNT sorteercentra een "normale" praktijk te zijn dat medewerkers post waarvan ze vermoeden dat er iets waardevols in zit meenemen naar de WC om deze daar open te scheuren en de waardevolle zaken eruit te halen waarna de rest door het toilet gespoeld wordt.

Is er een betrouwbare manier om een cadeaubon op te sturen zonder deze zelf langs te brengen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

neem gewoon een koerier voor €45 ct p km eerlijk en vertrouwd wel duurder maar eerlijker en veiliger
en over tnt (sure we can not)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tja, een vervelend probleem altijd weer inderdaad! Ik heb ooit eens contact gezocht met deze site: http://www.telegram.nl/ast.2.0/script/templet/tgs_1/template.asp?pageid=1. Zelf vind ik ze een duur alternatief maar misschien heb je er wat aan. TNT blijft erbuiten in ieder geval...
Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om het in telegramvorm te gaan versturen maar ik wil je in ieder geval dit als optie meegeven. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik verstuur geld in die platte doosjes van blanco cd's, munten plak ik vast aan de binnenkant zodat ze niet rammelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad ook een prima optie maar dan heeft TNT er zelfs nog extra inkomsten aan ook... Toch denk ik dat je weinig anders kan!
Aangetekende post, of koerier dienst zijn wellicht een optie?