Hoe kan het dat de auto uit staat maar de snelheidsmeter op 50 staat ?

Vind dit heel raar, wanneer mijn auto uit ia, staat de snelheidsmeter op 50. Lager dan 50 gaat ie niet… dus kan niet zien hoe hard ik ook rijd want dat klopt voor geen meter. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

6 maanden geleden
in: Auto's
6.4K
TurfGraver
6 maanden geleden
Kilometerstand of snelheidsmeter?
Meter zal wel stuk zijn of sensor.
Aangezien er te veel informatie ontbreekt is enig advies onmogelijk.
Rmy
6 maanden geleden
Snelheidsmeter is het
Rmy
6 maanden geleden
Net onlangs gebeurd, de snelheidsmeter begint bij 50. Is het mogelijk om zo verder te kunnen rijden? Ik zie alleen niet hoe hard ik rij
TurfGraver
6 maanden geleden
Lijkt mij niet verstandig en je kunt bekeurd worden.
jc54
6 maanden geleden
Wat voor auto, hoe oud en hoe lang ben jij de eigenaar?
Rmy
6 maanden geleden
Renault clio en ik zou niet weten hoeveelste eigenaar ik ben eerlijk gezegd, heb ze overgekocht parteculier. De auto is van 2007
TurfGraver
6 maanden geleden
Als je handig bent zou je kunnen proberen de meter te verwisselen met een van de sloop.

Geef als eerste antwoord