Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is het zo dat er de laatste dagen steeds mensen rondrijden die een voor of achterlicht kapot hebben, en heb je dat zelf niet door?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

er zijn er niet meer kapot als anders alleen rijden er nu meer mensen met verlichting waardoor je er dus ook meerdere ziet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat van de laatste dagen is egt toeval.
maar als je je achterlicht kapot hebt, dan kan je dat niet zien.
een voorlicht zou je misschien kunnen zien en als ze het wel weten dan kunnen ze hem vervangen als ze thuis zijn, maar tja, dan moeten ze nog wel met dat ene licht wat wel doet naar huis rijden en dat is dan wat jij ziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het valt nu meer op omdat het overdag vaak ook wat donkerder is nu.
en als mensen alleen overdag rijden en nooit savonds dan valt het voor hunzelf niet eens zo op dat er een licht kapot is.
meestal knipperen mensen wel naar je zodat je het kan vermoeden.

ik let vaak op ramen die ik tegenkom zo zie ik mijn verlichting weerspiegelen
(Lees meer...)
13 jaar geleden
kan door de kou komen dat zekeringen kapot gaan of er iets mis is met de bedrading
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het weer, en de beperkingen op de wegen (gladheid) , ben je meer gericht op andere auto's Je let dus meer op ze vanwege de veiligheid. Daarom vallen dit soort dingen je wat meer op nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een lampje bij vorst inschakelt, is de temperatuurtoename in de gloeidraad extra groot. Lampjes die toch al zwak waren, zullen hierdoor bij vorst massaal kapot gaan. Daarom zie je er nu meer kapot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding